Pages

Adds

Tuesday, June 5, 2012

LAMPU HIJAU telah menyala untuk membeli SILVER sekarang !

Assalamualaikum ...


Lama tak keluar blog .. macam2 telah berlaku beberapa bulan kebelakangan ini .. sibuk & sementelah pula harga emas & perak menjunam .. rehat sekejap ..


Baru2 ini .. harga emas & perak menjunam pada paras terendah hingga mengulangi harganya sekitar bulan November & Disember 2011.. USD 1,550.00 / troy auns. Para pengamat pelaburan sudah mengeluarkan signal lampu hijaunya .. untuk memborong 2 logam berharga ini sekarang .. terutama silver (perak).  Kenapa sekarang ??


Dua prinsip mudah pelabur bijak adalah .. 1) Beli semasa harga menjunam ke paras terendah  2) Beli semasa semua orang mahu menjualkannya ..


Ketika ini paras harga emas adalah USD 1,620/troy auns .. manakala silver pada USD 28/ troy auns.  Harga ini masih berada di paras terendah memandangkan ramalan kenaikkan harga setinggi lebih USD 2,000.00 /troy auns dijangkakan pada 2 hingga 4 bulan mendatang . Jika anda pelabur bijak .. apa yang patut dilakukan sekarang ???


Pada masa sekarang ekonomi benar2 didalam keadaan tidak menentu .. Sepertimana yang kita tahu Kesatuan Eropah sudah bersiap sedia untuk melepaskan Greece dari Euro. Jika ia benar2 menjadi kenyataan .. tak dapat dibayangkan apa akan berlaku kepada Greece & cuma dapat bayangan yang ia akan menjadi yang Domino pertama yang akan runtuh. Spekulasi seterusnya ialah Sepanyol akan mengikut jejak Greece memandangkan kadar penganggurannya sudah menjadi 25% sekarang. Selepas Sepanyol ... Itali pula akan runtuh .. Jika negara2 ini jatuh .. Kesatuan Eropah akan berkecai jadinya  ..


Di dalam keadaan yang tidak menentu seperti ini .. para pelabur mula panik .. mula beralih arah pada sesuatu yang lebih kukuh ... iaitu Emas & Perak . Jadi kenaikkan yang lebih tinggi dijangkakan pada tahun ini memandangkan betapa seriusnya keadaan ekonomi sekarang. So apalagi .... sekarang adalah masa darurat untuk pelabur menyimpan stok emas & perak mereka untuk keuntungan hanya beberapa bulan saja lagi ..


Sediakan senjata sebelum perang ... mulakan langkah anda sekarang ... !!!
Untuk info pembelian Emas & perak Public Gold .. boleh contact saya (Joe/ Yatie) di - 07-2711164 (Malaysia) / 83829500 (Singapore) ... Pusat Sehenti Pelaburan Emas & Perak Anda (PUBLIC GOLD).

No comments:

Post a Comment